Friday, January 4, 2013

Weekend

Weekend. Setelah almost 2weeks Encik Suami bercuti, tiba la masanya beliau balik ke Selangor. Pegi hantar dia kat Larkin. Dua minggu terasa seperti 2 hari. Sobs~ T_T 

Andddd.....sebagai isteri yang baek hati dan pemurah,,,,,, me.....telah meng-treat-kan beliau. *padahal malas nak masak? ;p* 

Dan beliau telah memilih Pizza Hut. 

*giteww. skema betol ayat aku* 

Ok, sambung. Huk alohh....Pizza Hut jer suamiku? No hal lah. ;p 



Laki bini pakai spek. ;p


Di penjuru kiri itu adalah E-Cigarette. Encik Suami dah mula hisap E-Cigarette, instead of the real rokok. Hopefully dapat la Encik Suami stop smoking. Amin.... ;)



 Soup. 



 Garlic bread. 


 Spaghetti Bolognese meatball.
2 ketul jer meatball? -.- 


Aku sempat tanya Encik Suami, ok tak spaghetti bolognese kat sini. Mana lagi best ngan spaghetti bolognese yang aku masak. Surprisingly Encik Suami cakap lagi best yang aku masak. *ok, jgn nak menyampah dulu. sila bersabar*

Katanya, boleh makan banyak. Meatball pun boleh makan seberapa banyak yang kita nak.

Ok, jangan nak perasan sangat. Aku mana pandai masak spaghetti bolognese. I mean, sos dia la. Sos spaghetti bolognese yang aku buat tu aku pakai sos prego jer. kehkehh~ ;D



 New Orleans Drumettes. Yummy~ 
Saya suka ayam. Dan saya suka peha ayam.


 
Cheesy 7 Pizza.
Crunchy Tempura King Prawns. 
Best!


And i loveeeee cheese.


Semua ni kami makan kongsi2. End up, tak habis dan kena tapau bawak balik rumah. Sebab terlalu kenyang. Tak mampu ditelan lagi. Perut dah tak mampu nak menahan isian makanan. Erk. tu la, tamak sangat kan.  -.-

Lepas makan, beli tiket bas, pusing2 sekejap kat Larkin tu. Pastu Encik Suami dah kena naik bas. Sobs~ T_T 



.

No comments: