Wednesday, August 10, 2011

Cincin tunang. Dah settle. Tak payah pening2 lagi. =)

Alhamdulillah, akhirnya cincin tunang dah settle. Sebelum ni takde masa nak pegi cari cincin tunang. Pernah jugak pegi survey2 kat beberapa kedai. Tapi semua design tak berkenan. Aku rasa aku ni bukannya kenis yang terlalu cerewet. Tapi kadang2 boleh jadi sangat cerewet. Hahahh~

Actually aku nak cari cincin yang biasa jer. Taknak yang terlalu besar dan banyak batu. Kalo cincin belah rotan camni pun dah ok.







Tapi nak jugak yang lain sikit dari cincin belah rotan. So, kena survey2 lagi. Akhirnya, jumpa jugak yang berkenan, which is tak terlalu besar, dan tak terlalu sarat. Sebab cincin nikah dah banyak batu2 berlian.



Cincin tu lebih kurang camni kot.
Eh tak, bukan camni. Lain sket.


Malas lah nak ambik gambar cincin tu. Nanti lepas tunang baru boleh reveal. Alah, lagipun bukannya mewah sangat cincin tu. Biasa2 jer. =)



 Oh my. cantek, kan.



Yang ni pun cantek. & simple. Tapi aku taknak yang ada batu berlian camtu.



Woahhhh~ yang ni perfect! so simple + sweet + sangat sesuai untuk tunang.
Design pun macam rare.
Nape lah aku tak jumpa design camni masa survey2 haritu. -.-




Sebelum ni punyer lah pening nak beli cincin tunang. Memang tak reti nak pilih cincin yang camane. Sedangkan cincin kawen pun kena mintak tolong akak pilih sama2. Huhuu~ Sekarang dah tak payah pening2 nak fikir pasal cincin tunang. Sebab dah settle dah. =)


So, sekarang ni kena siapkan gubahan untuk hantaran cincin nih. Tapi sangat blurrr tak tau nak gubah camane & tak tau nak letak cincin ni atas ape. Tiram @ kerusi @ kereta kuda @ bekas cincin biasa jer. Yang aku nak tu tak jumpa. :(





& sebenarnya cincin ni aku beli almost 2 weeks ago, maybe. ;)




Bye~




.

No comments: