Saturday, October 9, 2010

Driving School

09.10.2010. Masuk kelas memandu. Dengar ceramah dari pukul 9 pagi sampai 4 petang. Mak aiii...mata aku dah tak boleh bukak. Even though cikgu tu best giler, asyik buat lawak jer. Tapi kalo dah ngantok, tetap ngantok gak. Coz memang dah dua ari aku tak cukup tido. Semalam tido pukul 1pagi, malam semalam tido pukul 3pagi. camane tak ngantok.

Aku ambik keputusan untuk buat lesen ni pun macam tergesa2 jer. Tak pikir panjang, terus on jer. Aku ingat nak rilek dulu. Seminggu dua lagi ke. Haihh..

Minggu dpn kena ambik test undang-undang untuk dapatkan lesen L. Aku cuma takot takde masa nak baca buku. Maklum lah, "carrier woman" (cehhh..mcm la bz sgt).

Banyak sangat cite yang aku dengar pasal test undang-undang nih. Ade yang repeat 4, 5 kali. Ade yang cakap susah. Ade yang cakap soalan dia confuse.

TAKDE MASA. Tu la yang paling aku risau. Tapi kalo aku tak ada-kan masa sekarang ni, sampai bila aku nak ade masa? Argghhhh~~~ teruskan jerlah.

Lagipon....dah 25, blom ade driving license lagi? ish..ishh...



p/s * better be late than never.


No comments: