Tuesday, April 14, 2009

Earth Hour


Earth Hour kn dh dua minggu (lebih) yg lepas?

a'a, memang. 28/03/2009. kn?

tapi aku saje je nak post entri pasal ni, nak jugak walaupun dah lepas. sebenarnye aku tengok gambar2 mock trial, tiba2 teringat pasal Earth Hour. sebabnya, masa tu aku dan kawan2 yg bijaksana (hehee~) tgh sibuk buat persediaan terakhir utk mock.

masa tu aku kat umah mei na. dlm pukul 8.30 mlm, Encik Kuneng call.

tutup lampu tak?

tutup lampu? owh, a'a la. sekarang Earth Hour kn.

kitorg tgh buat keje. sejam tu sgt berharga. takde maknanye (ade makna,tp msa tak sesuai) nk switch off lampu sejam. camane nk buat keje?

aku sayang bumi (kenyataan yg sgt poyo,tp amat ikhlas). bumi ini sangat penting. tapi mock trial lagi penting. hehe~

yerlah, sbb keesokan harinya (29/03/2009) adalah hari mock trial kitorg.
aku ade gak plan nk join Earth Hour ni. tp tak terdaya. cehh~

ape yg aku buat mase Earth Hour? ini...



akhir kata, sayangi lah bumi. hee~ :)


.

No comments: